نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

آخرین مطالب
پیوندها

پایان نامه سموم سیانوباکتریایی

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

 پایان نامه سموم سیانوباکتریایی

عنوان کامل : پایان نامه سموم سیانوباکتریایی

تعداد صفحات : 96

دسته : زیست محیط ، پزشکی

توضیحات : 

چکیده

سیانوباکترها (جلبک‎های سبز ‎- آبی) جزء پروکاریوت‎ها محسوب می‎شوند. این فیتوپلانکتون‎ها معمولاً در آب‎های شیرین و لب شور یافت می‎شوند و از لحاظ شکل ظاهری به دو گروه رشته‎ای و کلنی تقسیم می‎شوند.

سیانوباکترها در هنگام بلوم (شکوفایی)، سمومی را تولید می‎کنند که سلامت آب آشامیدنی را به مخاطره می‎اندازند و اثرات مضری بر روی موجودات زنده دارند. این سموم عبارتند از: میکروسیس‎تین‎ها، نودولارین‎ها، ساکسی توکسین‎ها، آناتوکسین ‎a، آناتوکسین ‎S(a) و ‎Cylindrospermopsin. این سموم از نظر ساختمانی متفاوتند و محدودة عصبی را شامل می‎شود. وجود سیانوباکترها و سموم آنها در مخازن آبی مورد استفاده برای آشامیدن به علت عدم مدیریت صحیح منابع و مخازن آبی است.

روش‎های تیمار آبی که در این پروژه مورد بحث قرار گرفته‎اند عبارتند از: کلرزنی، فیلتراسیون سریع یا کند، به ویژه استفاده از ازن و غیره، از موثرترین روش‎ها در از بین بردن سیانوباکترها هستند.
مقدمه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




بعضی از جلبک‎های سبز ‎- آبی سمومی تولید می‎کنند که وجود این سموم و افزایش آنها در آب آشامیدنی باعث ایجاد اثرات حاد و مزمن می‎گردد و ممکن است حیات موجودات زندة آبزی و دیگر موجوداتی را که از این آب آلوده استفاده می‎کنند، تهدید کنند.

فعالیت‎های انسانی مانند ورود فاضلابهای شهری، صنعتی و کشاورزی که حاوی عناصر غذایی فراوانی هستند باعث شکوفایی این جلبک‎ها می‎گردد و در نتیجه اکسیژن آب کاهش می‎یابد و آب رنگ و بوی نامطبوع پیدا می‎کند و سبب افزایش مرگ و میر موجودات زنده و یا افزایش بیماریهای حاد و مزمن می‎شود. مدیریت صحیح منابع آبی می‎تواند از لوم این جلبک‎ها جلوگیری کند.

با ارزیابی این سموم در منابع آبی و تعیین مقادیر آنها و اتخاذ روشهای مناسب برای مبارزه و کنترل آنها می‎توان میزان آلودگی منابع آبی و تعیین مقادیر آنها و اتخاذ روشهای مناسب برای مبارزه و کنترل آنها می‎توان میزان آلودگی منابع آبی به سموم سیانوباکترها را تا حد قابل ملاحظه‎ای کاهش داد و سلامت و بقاء موجودات زنده را تضمین کرد.

پژوهش‎ها و مطالعات فراوانی در زمینة روشهای کنترل این سموم صورت گرفه است و این روشها تا حد قابل ملاحظه‎ای در کاهش سموم سیانوباکترها مؤثر واقع شده‎اند. این روشها عبارتند از کنترل یا مبارزة بیولوژیک و یا افزودن مواد شیمیایی به منابع آب.

البته سیانوباکترها در بعضی از نقاط دنیا به علت اینکه شرایط مناسبی فراهماست تجمع زیستی پیدا کرده‎اند.
فصل اول
انواع سیانوباکترها (جلبک‎های سبز ‎- ویژگیهای بیولوژیکی، ظاهری و ‎بلومهای سمی آنها)

 جلبک‎های سبز ‎- آبی دارای ۱۵۰ جنس و ۲۰۰۰ گونه هستند که در حال حاضر کمتر از ۴۰ گونة سمی تشخیص داده شده‎اند. جلبک‎های سبز ‎- آبی با بیش از ۳ میلیون سال قدمت از قدیمی‎ترین موجودات بوده که سالانه با بلوم خود سبب مرگ و میر بسیاری از آبزیان و احشام می‎گردند.
۱-۱-  تاریخچه

سیانوفیت‎ها یا جلبک‎های سبز ‎- آبی در واقع همان سیانوباکترها هستند که تا سال ۱۹۷۸ این میکروارگانیسم‎ها جزء جلبک‎ها محسوب می‎شدند تا اینکه در سال ۱۹۷۸ دانشمندی به نام ‎Stanier و همکارانش بررسی علمی بسیار منطقی روی این میکروارگانیسم‎ها انجام دادند و ثابت نمودند که سیانوفیت‎ها نه تنها فاقد هسته و غشاء هسته می‎باشند، بلکه از نظر ضریب رسوبگذاری میتوکندری ‎SRNA شانزده می‎باشند که شباهت بسیار زیاد بین آنها و باکتریهاست.
۱-۲- ویژگیهای ساختاری و بیولوژیکی سیانوباکترها

سیانوباکترها فاقد هستة مشخص، مژک و تاژک بوده و گروه اصلی پروکاریوتها را تشکیل می‎دهند. از نظر ساختمانی حاوی دیوارة سلولی هستند، که در باکتریهای گرم منفی وجود دارد. با این تفاوت که در بسیاری از آنها لایة پکتینی و سلولزی نیز موجود است. سیانوباکترها دارای رنگدانه‎های مخصوص بیلوپروتئین‎ها (فیکواریترین ‎C)، زانتین، کلروفیل ‎a و کاروتین. معمولاً کلروفیل ‎c و ‎b در سیانوباکترها وجود ندارند. جلبک‎های سبز ‎- آبی علاوه بر کلروفیل ‎a دارای رنگ خاص آبی به نام فیکوسیانین می‎باشند. رنگ قرمز فیکواریترین هم در برخی گونه‎ها دیده می‎شود. تقریباً در تمامی گونه‎ها اطراف سلول را یک غشاء ژله‎ای فرا گرفته است که از بخش غشاء سلولی و یا از سلول مستقیماً ترشح می‎شود. واکوئل در سیانوباکترها از انواع هوایی و یا غذایی هستند که واکوئل‎های هوایی موجب شناوری سیانوباکترها در سطح آب و بهبود فتوسنتز می‎گردند. معمولاً ذرات رنگی (کروموبلاست) بر روی تیلاکوئید قرار دارند. سنتروبلاست‎ها در مرکز سلول قرار دارند و برخلاف کروموبلاست‎ها ناحیة بی‎رنگ محسوب می‎شوند. طیف رنگ و رنگدانه‎ها در سیانوباکترها با توجه به نوع گونه متفاوت است. معمولاً، هیدراتهای کربن در سیانوباکترها وجود دارند که به آمیلوپکتین معروفند. برخی از چربیها و پروتئین‎های دیگر نیز در سیانوباکترها دیده می‎شوند.

جلبک‎های سبز ‎- آبی براساس نوع و نسبت رنگدانه‎ها ممکن است به رنگ‎های چمنی، سیاه، قرمز، قهوه‎ای، زرد و یا بنفش دیده شوند و با وجودی که سیانوباکترها فاقد هرگونه مژک یا تاژک‎اند، ولی نوعی حرکت ویژه در گونه‎های رشته‎ای دیده می‎شود که هنوز مکانیسم دقیق آن روشن نشده است. در حقیقت گونه‎های رشته‎ای یک حرکت بطنی خزنده دارند و گونه‎های تک سلولی و تشکیل دهندة کلنی فاقد تحرک هستند. برخی از گونه‎های جلبک‎های سبز ‎- آبی (در گونه‎های رشته‎ای) تا حدی بزرگ می‎شوند که با چشم غیرمسلح قابل دید هستند. در جلبک‎های رشته‎ای مواد ژله‎ای به شکل لوله بوده و سلولها در امتداد یکدیگر از طریق پلاسمودیوم به یکدیگر متصل‎اند. شناسایی مواد ژله‎ای به ویژه زمانی که بی‎رنگ هستند از طریق میکروسکوپ مشکل است. ردیف‎های سلولی در گونه‎های نخی شکل را تریکوم گویند.

تکثیر جلبک‎های سبز ‎- آبی از طریق غیرجنسی (پاره شدن غلاف ژلاتینی و دو نیم شدن سلولها) صورت می‎گیرد، یعنی تکثی در قسمت داخلی دیوارة سلولی انجام می‎شود ولی بخش خارجی بدون تقسیم باقی می‎ماند به طوری که یک تراکم بالای سلولی رسیده و تشکیل کلنی می‎دهند.

تشکیل اسپور: نانویست‎ها سلولهای بسیار کوچکی هستند که با سرعت از طریق تقسیم سلول مادر و پی‎درپی تشکیل می‎شوند. این سلولها تا حد طبیعی رشد می‎یابند بنابراین اسپورهای داخلی از طریق تقسیم متوالی یک سلول بزرگ مادر حاصل می‎شوند. ولی اسپورهای خارجی در بخش سلولهای انتهایی تشکیل می‎شوند در تکثیر جلبک‎های رشته‎ای جدا شدن رشته‎های کوچک از رشتة اصلی را هورموژنی و جدا شدن سلولها را پلانوکوکون گویند.

هرویست‎های سلولهای فاقد مواد فتوسنتزی بیرنگ یا زردرنگ هستند و اغلب دارای دیوارة‌ ضخیم سلولی بوده که در گونه‎های رشته‎ای در دورة‌رشد در بین سلولها در انتهای رشته ظاهر می‎شوند.

جلبک‎های سبز ‎- آبی از قدیمی‎ترین جانداران فوتواتوتروف به شمار می‎روند که معمولاً در دریاها، آب‎های لب شور و شیرین به صورت پلانکتونی و بنتیک زندگی نموده و می‎توانند دامنة وسیعی از شوری و تغییرات درجه حرارت را تحمل نمایند. البته بیشتر جلبک‎های سبز ‎- آبی ساکن آب‎های شیرین می‎باشند و این جلبک‎ها فیتوپلانکتون‎های غالب تابستانی هستند.

سیانوفیت‎ها در صنایع مختلف از جمله آرایشی، دارویی، غذای دام، طیور، ماهی‎ها، ماکیان و نیز غذای انسان مصرف دارند. البته این میکروارگانیسم‎ها به دلیل داشتن ژلاتین  زیاد برای تغذیه چندان مناسب نیستند ولی بعضی از انواع آن، مثل نوستوک ‎(Nostoc) به علت داشتن پروتئین و چربی زیاد مصرف می‎گردد.

فهرست مطالب
عنوان     صفحه
چکیده
مقدمه
فصل اول: انواع سیانوباکترها و ویژگیهای بیولوژیکی، ظاهری و بلومهای سمی آنها
۱-۱- تاریخچه
۱-۲- ویژگیهای ساختاری و بیولوژیکی سیانوباکترها
۱-۳- بلومهای سمی (شکوفایی) سیانوباکترها
۱-۴- مهمترین راسته‎های جلبک‎های سبز ‎- آبی
۱-۵- تقسیم‎بندی سیانوباکترها از لحاظ شکل ظاهری
۱-۵-۱- سیانوباکترهای رشته‎ای
۱-۵-۲- سیانوباکترهای کلنی
فصل دوم: طبقه‎بندی سموم سیانوباکتریایی
۲-۱- طبقه‎بندی سموم سیانوباکتریایی براساس مکانیسم عمل
۲-۱-۱- نوروتوکسین‎ها
۲-۱-۲- هپاتوتوکسین‎ها
۲-۱-۳- درماتو توکسین‎ها
۲-۲-  انواع سیانوتوکسین‎ها
عنوان     صفحه
۲-۲-۱- نودولارین‎ها
۲-۲-۲- ساکسی توکسین‎ها
۲-۲-۳- آناتوکسین a و هوموآناتوکسین a
2-2-4- آناتوکسین ‎a (S)
2-2-5- ‎Cylindrospermopsin
2-2-6- میکروسیس تین
۲-۲-۶-۱- دوام و پایدار میکروسیس‎تین در سلولها
۲-۲-۶-۲- خارج‏شدن‎سم‏هپتاپپتید(میکروسیس‎تین‎درطی‎تجزیة ‎Microcystis aeruginosa
2-3- طبقه‎بندی سیانوتوکسین‎ها براساس ساختمان شیمیایی
۲-۳-۱- پپتیدهای حلقوی
۲-۳-۲- آلکالوئیدها
۲-۳-۲-۱- آلکالوئیدهای سیتوتوکسیک
۲-۳-۲-۲- آلالوئیدهای درماتوتوکسیک
۲-۳-۳- سموم لیپوپلی ساکاریدها ‎(LPS)
فصل سوم: اثرات مضر سموم سیانوباکترها
۳-۱- آزمایش سلامت انسان
۳-۱-۱- قرار گرفتن در معرض اثرات حاد و غیرمزمن
عنوان     صفحه
۳-۱-۲- قرار گرفتن در معرض اثرات مزمن
۳-۲- ارزیابی خطر
۳-۳- اثر بر ماهیان
۳-۴- اثر بر موجودات آبزی
۳-۵- تولید ترکیبات بیواکتیو
۳-۶- صدمه از راه تماس تفریحی
۳-۷- مسمومیت حیوانی
۳-۸- اثر بر زئوپلانکتونها
۳-۹- اثر بر باکتریهای آبزی
فصل چهارم: روشهای کنترل و جلوگیری از شکوفایی
۴-۱- انعقاد یا چسبیدن، معلق بودن هوای محلول و جذب سطحی کربن فعال
۴-۲- کلرزنی
۴-۳- فیلتراسیون سریع و فیلتراسیون کندشنی
۴-۴- فرآیندهای غشایی
۴-۵- دما
۴-۶- اسیدیته ‎(PH)
4-7- کاهش فسفر و ازت
عنوان     صفحه
۴-۸- سولفات مس
۴-۹- سیمازین
۴-۱۰- ازن‎دار کربن
۴-۱۰-۱- میکروسیس‎تینها و نودولارین
۴-۱۰-۲- آناتوکسین a، آناتوکسین ‎S(a) و ساکسی توکسین
۴-۱۱- نور
۴-۱۲- کنترل بیولوژیک
۴-۱۲-۱- تغذیه توسط زئوپلانکتونها
۴-۱۲-۲- کپور نقره‎ای

فهرست جدول‎ها
عنوان     صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

-------------------------------------------------------------------------------
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی - کافه همکار
cafehamkar.com/product_detaile/347/پایان-نامه-سموم-سیانوباکتریایی
۲۸ آبان ۱۳۹۳ - عنوان کامل : پایان نامه سموم سیانوباکتریایی. تعداد صفحات : 96. دسته : زیست محیط ، پزشکی. توضیحات : چکیده. سیانوباکترها (جلبک های سبز ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی – پروژه 20
projeh20.ir/پایان-نامه-سموم-سیانوباکتریایی/
چکیده مقدمه فصل اول: انواع سیانوباکترها و ویژگیهای بیولوژیکی، ظاهری و بلومهای سمی آنها 1-1- تاریخچه 1-2- ویژگیهای ساختاری و بیولوژیکی سیانوباکترها 1-3- بلو.
[PDF]PDF: سموم سیانوباکتریایی در منابع آب آشامیدنی | ناین ...
pdf.9project.ir/posts/2977.pdf
ﺳﯿﺎﻧﻮ ﺑﺎﮐﺘﺮﻫﺎ در ﻫﻨﮕﺎم ﺑﻠﻮم (ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ)، ﺳﻤﻮﻣﯽ را ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺳﻼﻣﺖ آب آﺷﺎﻣﯿﺪﻧﯽ را ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻃﺮه ﻣﯽ ... ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﺳﻤﻮم ﺳﯿﺎﻧﻮﺑﺎﮐﺘﺮﯾﺎﯾﯽ ﻣﻘﺪﻣﻪ ﺑﻌﻀﯽ از ﺟﻠﺒﮏ ﻫﺎی ﺳﺒﺰ – آﺑﯽ ﺳﻤﻮﻣﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ وﺟﻮد اﯾﻦ. ﺳﻤﻮم ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی - داک کده
dockade.com/4886/پایان-نامه-سموم-سیانوباکتریایی/
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی. سیانوباکترها (جلبک های سبز - آبی) جزء پروکاریوت ها محسوب می شوند. این فیتوپلانکتون ها معمولاً در آب های شیرین و لب شور ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی در منابع آب آشامیدنی - فایلود
fiload.ir/product/13112/پایان-نامه-سموم-سیانوباکتریایی-در-منابع-آب.../352
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی در منابع آب آشامیدنی. چکیده: سیانو باکترها (جلبک های سبز - آبی) جزء پروکاریوت ها محسوب می شوند. این فیتوپلانکتون ها معمولاً در ...
جلبک سبز آبی |خرید و دانلود پایان نامه سموم ...
rockshop.parspa.ir/111340/+جلبک++سبز+آبی+.xhtml
جلبک سبز آبی ,پایان نامه سموم سیانوباکتریایی فرصتی برای دقیق کامل وشناختن این سم که در جلبک های آب پیدا میشود به ما داده است.
مقاله سموم سیانوباکتریایی - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه ...
bankmaghale.ir/مقاله-سموم-سیانوباکتریایی/
مقاله سموم سیانوباکتریایی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۶۳ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله سموم ...
[PDF]دریافت فایل
ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/505379
ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ زرﯾﻨﯽ. ﺪا ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ. داﻧﺸﮑﺪه ﻋﻠﻮم. ﻃﺒﯿﻌﯽ. ﮔﺮوه زﯾﺴﺖ ﮔﯿﺎﻫﯽ. ﭘﺎﯾﺎن. ﻧﺎﻣﻪ. ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ درﺟﻪ. ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ در رﺷ. ﻋﻠﻮم ﮔﯿﺎﻫﯽ. (. اﮐﻮﻟﻮژی. -. ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏ. ﻋﻨﻮان. ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﻨﻮع ﺳﯿﺎﻧﻮﺑﺎﮐﱰی. ﻫﺎی درﯾﺎﭼﻪ ار.
[PDF]39 تا پایان شهریور لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته ...
marine.srbiau.ac.ir/Files/لیست%20پایان%20نامه%20های%20کارشناسی%20ارشد.pdf
لیست پایان نامه های کارشناسی ارشد. تا پایان شهریور. 39 ... بررسی سموم ارگانوکلره بر بافت پنج ماهی اقتصادی در سواحل جنوب شرقی دریای خزر. 22. /1/. 45. 15.
دانلود پایان نامه سموم سیانوباکتریایی - کلوب
www.cloob.com/u/dariushmos/123637990/دانلود_پایان_نامه_سموم_سیانوباکتریایی
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - جزئیات کامل : عنوان کامل : پایان نامه سموم سیانوباکتریایی تعداد صفحات : 96 دسته : زیست محیط ، پزشکی توضیحات : چکیده سیانوباکترها ...
تبلیغ
سندیکای تخصصی انجام پایان نامه - مخصوصا پایان نامه های ناممکن‏
تبلیغthesis.mecharithm.com/‏
انجمن مکاریتم تنها موسسه ای است که در صورت عدم تعهدات غرامت می دهد02128421197
تقدیم کننده آرامش علمی · پایبند به اخلاق علمی · پایبند به شرافت کاری
فروشگاه پایان نامه | تحقیق و پروژه | مقالات دانشجویی پایان ...
uni-doc.ir/پایان-نامه-سیانوباکترها/
پایان نامه سموم سیانوباکترها. فـرمت: DOC تعداد صفحات: ۶۵ صفحه ... طبقه بندی سموم سیانوباکتریایی. ۲-۱- طبقه بندی سموم سیانوباکتریایی براساس مکانیسم عمل.
[PDF]اصل مقاله (224 K) - دانشگاه گیلان
japb.guilan.ac.ir/article_553_bca9c727a754c83a6e1b36ee60cebb44.pdf
توسط کریمی - ‏2013 - ‏مقالات مرتبط
ﺑﺮرﺳﯽ ﺑﺮﺧﯽ وﯾﮋﮔﯿﻬﺎی ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژﯾﮑﯽ و ﻓﯿﺘﻮﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ. ﺳﯿﺎﻧﻮﺑﺎﮐﺘﺮی. Anabaena sp. ﺟﺪا ﺷﺪه از ﺗﺎﻻب. ﻫﺎی اﺳﺘﺎن ﮔﯿﻼن ... ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﻢ، ﺗﻐﯿﯿﺮ. رﻧﮓ و ﻣﺰه ..... ﺗﺄﺛﯿﺮ ﻓﻠﺰات ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺮ رﺷﺪﺟﻠﺒﮏ ﻫﺎ، ﭘﺎﯾﺎن ﻧﺎﻣﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ.
انواع سموم باکتریایی - دانلود بانک مقالات فارسی مقاله پروژه ...
epapers.ir/download/tag/انواع-سموم-باکتریایی/
انواع سموم باکتریایی دانلود بانک مقالات فارسی مقاله پایان نامه پروژه پرسشنامه کارآموزی انواع سموم باکتریایی دانلود پروژه سموم سیانوباکتریایی.
دانلود تحقیق ، پروژه و پایان نامه دانشجویی
cafeproje.com/
0 تومان. 0. slide. جستجوی تحقیق ، پروژه و پایان نامه در کافه پروژه: ... پایان نامه کارشناسی کشت خاکهای هیدروپونیک · پایان نامه کارشناسی سموم سیانوباکتریایی ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی - دانلود پایان نامه آماده
presentation.blogsky.com/1395/07/18/post-4824/
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - پایان-نامه-سموم-سیانوباکتریایی دانلود پایان نامه سموم سیانوباکتریایی، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه. بلومهای سمی سیانوباکترها در ابتدا ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی :: پروژه آپدیت
projehupdate.blog.ir/post/67
۶ خرداد ۱۳۹۴ - جزئیات کامل : عنوان کامل : پایان نامه سموم سیانوباکتریایی تعداد صفحات : 96 دسته : زیست محیط ، پزشکی توضیحات : چکیده سیانوباکترها ...
پایان نامه شیمی - همه چیز آماده دانلود
downloadband.parsiblog.com/category/پایان+نامه+شیمی/
۷ آذر ۱۳۹۲ - پایان نامه سموم سیانوباکتریایی. چکیده: سیانوباکترها (جلبک های سبز آبی) جزء پروکاریوت ها محسوب می شوند. این فیتوپلانکتون ها معمولاً در ...
پایان نامه سموم سیانوباکتریایی در منابع آب آشامیدنی - همه ...
downloadband.parsiblog.com/.../پایان+نامه+سموم+سیانوباکتریایی+در+منابع+آب+آشا...
۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - پایان نامه سموم سیانوباکتریایی در منابع آب آشامیدنی - همه چیز آماده دانلود - دانلود بازی ، نرم افزار ، فیلم ، پروژه و . . . گزارش کارآموزی ، پروژه ، طرح ...
دانلود پایان نامه در مورد سموم سیانوباکتریایی
birdownload.epage.ir/.../incl.news_connector.NewsPrintVersion.Html_TypeId.1_New...
روش های تیمار آبی که در این پروژه مورد بحث قرار گرفته اند عبارتند از: کلرزنی، ... سم سیانوباکتریایی در آب تحقیق سموم باکتریها در آب دانلود پایان نامه آلودگی آب .
دانلود پایان نامه رشته زیست شناسی - سموم سیانوباکتریایی ...
www.0y0.ir › stufile
1-5-1- سیانوباکترهای رشته ای. 1-5-2- سیانوباکترهای کلنی. فصل دوم: طبقه بندی سموم سیانوباکتریایی. 2-1- طبقه بندی سموم سیانوباکتریایی براساس مکانیسم عمل.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۳/۱۰
  • ۳۲۱ نمایش
  • بک لینک قدرتمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی