نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

آخرین مطالب
پیوندها

آموزش سئو محتوا

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ق.ظ
آموزش سئو محتوا ,سئو محتوا چیست ,اموزش سئو محتوا ,سئو محتوای سایت,  آموزش تولید محتوا ,و سئو,  تولید محتوای سئو شده ,تولید محتوا ,سئو ,سئو چیست

سئو محتوا

سئو محتوا از اولین و اصولی ترین مباحث سئو می باشد که هر مدیر سایت می بایست دارای اطلاعات کافی نسبت به آن باشد. منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند. بازاریابی محتوا تکنیک تولید محتوای ارزشمند و پر طرفدار و اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن جذب حداکثری ترافیک از سوی کاربران به سمت سایت می باشد. این عمل به وسیله ابزارهای مختلفی که اینترنت به ما داده است می تواند انجام شود. تولید محتوا بسیار با سئو نیز در ارتباط است به گونه ای که بسیاری از افراد و متخصصین، سئو را معادل تولید محتوا می دانند.

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمام تکنیک های سئو را رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند.

بازاریابی محتوا و به طبع تولید محتوا از راه های بسیاری قابل انجام است. شما با توجه به سلیقه شخصی خود و شناخت کاربران، از هر روشی که استفاده می کنید، خروجی آن می بایست دارای سه ویژگی باشد. جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است. در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است.

روش های تولید محتوا

روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم.

اینفوگرافیک

منظور از اینفوگرافیک، طرح های گرافیکی بلندیست که شامل آمارها، نمودارها، گراف ها و سایر اطلاعات می گردد. اینفوگرافیک می توانند بسیار مفید باشند، چرا که در صورت پسند کاربران می توانند به واسطه اشتراک گذاری های فراوان سال ها در اینترت بمانند و مورد استفاده قرار گیرند. طراحی یک اینفوگرافیک به خاطر اینکه به تحقیقات مختلف و نیروهای انسانی دارد می تواند کمی پر هزینه باشد. اما اشتراک گذاری آن و معرفی ان به کاربران در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی نیاز به صرف زمان دارد.

وبلاگ

: وبلاگ سایت یکی از مهمترین قسمت های تولید محتوا می تواند باشدو با استفاده نشر محتوای ارزشمند در بازه های زمانی مشخص، می توانید در زمینه بازاریابی محتوا گام بسیار بزرگی را بردارید. در صورتی که بخش تولید محتوا و افراد متخصص در این زمینه ندارید، جدا از هر حیطه کاری که دارید، می توانید از خدمات تخصصی رادزاد در زمینه تولید محتوا بهره بگیرید.

ویدئوها

: با توجه به رشد روز افزون علاقه کاربران به دیدن محتوای ویدئویی، تهیه ویئو های آموزشی و معرفی محصولات از جمله گام های قوی در جذب کاربران است. ساخت محتوای ویدئویی می تواند کمی زمانبر و نیاز به انرژی بالایی نیز داشته باشد. ویدئوی خود را می توانید هم در سایت خود و هم در سایت های اشتراک ویدئو مانند یوتیوب و آپارات انتشار دهید. پرداخت پول به ازای نمایش های ویدئو که از سرویس های یوتیوب می باشد، تهیه کنندگان ویدئو را به این کار بسیار علاقه مند کرده و بالطبع کاربران را نیز به دیدن این ویدئو ها ترغیب کرده است.

مطالعات میدانی

: به واسطه تحقیق و جستجو درباره یک موضوع خاص می توانید دست به یک مطالعه میدانی در این زمینه بزنید و نتیحه بررسی ها و مطالعات خود را در قالب یه گزارش به کاربران ارائه دهید. در انتها نیز می توانید از طریق نتیجه مورد نظر به ارائه یک سرویس یا محصول خود به کاربران بپردازید.

چرا بازاریابی محتوا را انتخاب کنیم؟
شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد.

آگاهی

: با استفاده از محتوا می توانیم کاربران نسبت به یک موضوع آگاه سازیم.

تحقیق: موقعی که کاربران احساس نیاز به اطلاعات می کنند دست به تحقیقات می زنند. به عنوان مثال یک خریدار اتوموبیل قبل از خرید به تحقیق درباره انواع اتومبیل و آگاهی از نوع متناسب با فعالیت خود می پردازد.

بررسی

: در این مرحله کاربر مثال بالا به بررسی کمپانی ها و قیمت محصولات می پردازد.


خرید

: در انتها کاربر به خرید کالای مورد نظر اقدام می کند.

با استفاده از بازاریابی محتوا و تولید محتوای ارزشمند می توان کاربران را راغب به استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر خود کرد و از این راه به کسب درامد پرداخت. بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند. رادزاد با بررسی سایت شما و نیاز شما به نوع محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا را برای شما پیاده سازی کرده و محتوای مناسب و جذب کننده ترافیک برای شما تولید می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی