نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

آخرین مطالب
پیوندها

ترجمه مقاله تحلیل حساسیت ترک های طولی در آسفالت با استفاده از MEPDG در منطقه پرمافراست


رشته : عمران 

Original Research Paper

Sensitivity analysis of longitudinal cracking on asphalt pavement using MEPDG in permafrost region

سال انتشار:۲۰۱۵

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

چکیده

ترک های طولی یکی از تنگیهای مهم آسفالت در مناطق پرمافراست است. تجزیه و تحلیل حساسیت پارامترهای طراحی برای آسفالت می تواند  برای مطالعه تاثیر هر پارامتر در ترک های طولی استفاده شود ، که می تواند به بهینه سازی طراحی ساختار پیاده رو کمک کند . در این مطالعه، ۲۰ بخش آزمون بزرگراه چینگهای تبت برای  تجزیه و تحلیل حساسیت ترک های طولی در پارامتر مواد بر اساس مکانیکی تجربی فرش کردن راهنمای طراحی (MEPDG) و روش تجزیه و تحلیل حساسیت فاکتوریل تنها انتخاب شدند. برخی با کمک کامپیوتر مهندسی (CAE) تکنیک های شبیه سازی، مانند روش لاتین نمونه مکعب (LHS) و تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه را به عنوان وسیله کمکی مورد استفاده قرار داده اند . در نهایت، این طیف حساسیت پارامتر مواد در ترک های طولی ایجاد خواهد شد . نتیجه نشان می دهد که تحلیل رگرسیون چندگانه را می توان برای تعیین ضریب نفوذ قابل توجهی موثر تر استفاده کرد  و   روند تجزیه و تحلیل کیفی در هنگام استفاده از نرم افزار MEPDG در تجزیه و تحلیل حساسیت ترک های طولی در مناطق پرمافراست وجود دارد . وزن اثر سه پارامتر در ترک های طولی به ترتیب نزولی هستند  و از درجه اعتبار ساقط می باشند ، محتوای چسب موثر و در PG درجه است .  تاثیر درجه اعتبار ساقط هوا در لایه بالایی بزرگتر از آن لایه میانی و لایه پایینی است. تاثیر محتوای آسفالت موثر بر لایه بالایی بزرگتر از آن در لایه میانی و لایه پایین است، و نفوذ لایه پایین کمی بزرگتر از لایه میانی خواهد بود . ارزش انباشته از ترک های طولی در لایه میانی و لایه پایین در زندگی طراحی شروع به افزایش درجه حرارت طراحی درجه PG کرده است .

کلمات کلیدی: مهندسی ساخت جاده, آسفالت، مکانیکی تجربی فرش کردن, راهنمای طراحی, تجزیه و تحلیل حساسیت, طیف حساسیت



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


,مقاله ترجمه شده عمران,مقالات ترجمه شده عمران,دانلود مقاله ترجمه شده عمران,مقاله های ترجمه شده عمران,دانلود مقالات ترجمه شده عمران,دانلود رایگان مقاله ترجمه شده عمران,مقاله ترجمه شده رشته عمران,مقاله ترجمه شده مهندسی عمران,مقالات ترجمه شده مهندسی عمران


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۸/۳۰
  • ۵۳۱ نمایش
  • بک لینک قدرتمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی