نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

آخرین مطالب
پیوندها

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۷ ق.ظ

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

قیمت این محصول 2940000 تومان 

 

 

خرید  پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

 خرید پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 , قیمت پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 , فروشگاه  پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 اصل

 

 

 پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

 

 

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 

 

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

 

 

 

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

 

 

 

برند : Canon

 

 

کانال فروشگاه لونوشاپ

 

 

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 

 

 پشتیبانی لونوشاپ

 

 

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

 

 

قیمت پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020
 2940000 تومان

 

 

برای خرید و مشاهده مشخصات  پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 کلیک نمایید

 

 


پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

خرید ساعت مچی

 

 

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

 

 

 

 

نقد و بررسی تخصصی

پرینترها با فناوری‌های جدید در ابعاد کوچک و بزرگ با کارایی‌های مختلف معرفی می‌شوند؛ بنابراین بهتر است ابتدا  هدف از خرید پرینتر را مشخص کنید. محصولی که در این قسمت قصد معرفی داریم،  PIXMA TS5020نام دارد و از پرینترهای چندکاره‌ی شرکت کانن است که برای مصارف اداری و خانگی گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این دستگاه، علاوه بر پرینتر، از قابلیت اسکن  و کپی نیز بهره می‌برد و از مهم‌ترین نقاط قوت آن، مجهز شدن به مخزن جوهر است. در ادامه‌ به بررسی تخصصی این محصول شرکت کانن خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت

 

پرینتر PIXMA TS5020 ظاهر خود را از دیگر برادران PIXMA به ارث برده است. این سری از محصولات شرکت کانن در رنگ مشکی عرضه می‌شوند و طراحی شک دارند. این پرینتر ابعاد 12.7 × 31.75 × 37.338 میلی‌متری دارد و فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کند. کلید‌های کنترلی  که روی این دستگاه چیده شده‌اند شامل Stop، Start، کلید‌‌های جهتی تنظیمات و On/Off می‌شود. در کنار این کلید‌ها یک نمایشگر نیز قرار دارد. این نمایشگر به یک رابط کاربری مجهز شده است و کاربر می‌توان با کلید‌های جهتی و کلید OK، تنظیمات را اعمال کند. چنین قابلیتی باعث شده تا کاربر بدون نیاز به نرم‌افزار و رجوع به کامپیوتر، نسبت به خروجی که در ذهن دارد، پرینتر را تنظیم کند. رابط کاربری نقطه‌ی قوت پرینتر‌های پیکسما است چراکه هر کاربری با هر دانشی می‌تواند درک بهتری از منو‌ها داشته باشد؛ یکی از دلایل آن استفاده از آیکون است. این نمایشگر از نوع LCD است و ابعاد 3 اینچی دارد.

 

پرینتر

 

شرکت کانن سازنده‌ی پرینتر PIXMA TS5020، این محصول را به فناوری جوهرافشان چندکاره مجهز کرده است. فناوری جوهرافشان برخلاف لیزری، برای چاپ باکیفیت تصاویر به‌کار می‌روند. از سوی دیگر پرینتر‌های جوهرافشان سرعت چاپ پایینی دارند چون آن را صرف دقت می‌کنند. این دستگاه سرعت چاپ رنگی 9 برگ در دقیقه‌ای دارد و تا 12.6 تصویر سیاه و سفید را در هر دقیقه چاپ می‌کند. پرینتر PIXMA TS5020 فاقد قابلیت چاپ دورو است و همین نقطه‌ضعف باعث شده تا به‌صورت دستی برگه‌ها را پشت‌ورو کنید که امری زمان‌بر خواهد بود؛ البته برای افرادی که تصاویر را تنها یکروی برگه چاپ می‌کنند، نقطه‌ضعف محسوب نخواهد شود. یکی از نقاط قوت این دستگاه، چاپ بدون حاشیه است.

 

 

با این ویژگی می‌توانید تصاویرتان را به‌صورت تمام صفحه، روی برگه چاپ کنید، یعنی هیچ حاشیه‌ی سفید رنگی باقی نماند. البته به یاد داشته باشید که چاپ بدون حاشیه از کاغذ‌های Envelope ، High Resolution و Photo Stickers پشتیبانی نمی‌کند. در این پرینتر می‌توانید از کاغذ‌های 4 × 6، 5 × 5، 5×7، 8× 10 اینچ و Letter، Legal و Envelope استفاده کنید. شرکت کانن برای این محصول سینی کاغذ 100 برگی در نظر گرفته که برای حجم کاری متوسط مناسب است.

اسکنر

 

شرکت کانن پرینتر PIXMA TS5020، را چندکاره طراحی کرده است؛ پرینتر‌های چندکاره علاوه بر قابلیت چاپ می‌توانند سرویس اسکن، کپی و حتی فکس ارائه کنند. این دستگاه از مدل‌های سه کاره است و فکس ندارد. اسکنر این دستگاه از نوع CIS است. رزولوشن اپتیکال اسکنر 2400 × 1200 dpi و دیجیتال آن 19200 × 19200 dpi است. با اسکنر TS5020 می‌توانید تصاویر و محتوای متنی را با کیفیت بسیار بالا به فایل دیجیتالی تبدیل کنید. سایز اسکن این دستگاه 29.718 × 21.59 میلی‌متر است. از نقاط ضعف این دستگاه پرینتر، مجهز نشدن آن به تغذیه‌ی خودکار است. با تغذیه‌ی خودکار، دستگاه می‌تواند به‌صورت دسته‌ای اسناد و تصاویر را اسکن کند؛ در این روش نیازی نیست به‌صورت دستی و یک‌به‌یک برگه‌ها را اسکن کنید. بهره‌مند شدن TS5020 از تغذیه‌ی خودکار می‌توانست زمان بسیار زیادی را برای کاربر صرفه‌جویی کند.

 

کپی

 

شرکت کانن، پرینتر PIXMA TS5020 را به اسکنر مجهز کرده و این قابلیت، امکان کپی تصاویر را نیز فراهم ساخته است. کپی این دستگاه می‌تواند اسناد و تصاویر را  25~  400 درصد بزرگنمایی کند؛ با این ویژگی می‌توانید چند تصویر را در یک برگ قرار دهید. همان‌طور که پیشتر اشاره شد، پرینتر PIXMA TS5020 می‌تواند به‌صورت تمام صفحه چاپ کند؛ این قابلیت در کپی نیز امکان‌پذیر است. از دیگر قابلیت‌های کپی می‌توان به 2-on-1 Copy، Auto Exposure Copy، Auto Photo Fix II، Document Removal Reminder، Fade Restoration، Fit-to-Page , Preset Copy Ratios اشاره کرد.

 

My Image Garden

 

دارای هفت ویژگی است. ویژگی اول فناوری طبقه‌بندی تصاویر (Image Assorting) نام دارد. این فناوری دو قابلیت دارد. قابلیت اول تجزیه‌وتحلیل است که تصاویر را با تشخیص چهره‌ی هر فرد گروه‌بندی کرده و همچنین با تشخیص اطلاعاتی مانند تاریخ و زمان عکاسی یا ضبط ویدئو، به‌طور خودکار در تقویم ثبت می‌کند. قابلیت دوم، تابع توصیه‌ی آیتم است که به‌صورت خودکار آیتم‌هایی را که برای نحوه‌ی نمایش مناسب تصاویر تجزیه‌وتحلیل ‌شده پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این فناوری تصاویر را به‌صورت یک کارت‌پستال طراحی یا کلاژ کرده و پرینت کنید.

 

 

ویژگی دوم مدیریت آسان تصاویر است. تصاویر تجزیه‌وتحلیل ‌شده در برنامه‌ی My Image Garden، بر اساس مشاهده‌ی People (افرادی که چهره‌ی آن‌ها تشخیص داده‌شده و ثبت شده‌اند)، Unregistered People (افرادی که چهره و مشخصات آن‌ها ثبت نشده و معلوم نیست که چه کسانی هستند) و Calendar (براساس تاریخ و زمان) ظاهر می‌شوند. با ثبت پروفایل افراد و اطلاعات و رویداد عکاسی و فیلم‌برداری مربوطه، می‌توانید تعداد وسیعی از تصاویر و ویدئوها را مدیریت کنید یا درصورتی‌که قصد مشاهده‌ی آن‌ها را داشتید، به‌سرعت جست‌وجو و پیدا کنید.

 

 

اگر قصد پرینت عکس موردعلاقه‌ی خود را دارید، ویژگی بعدی آن را میسر کرده است. شما می‌توانید قبل از پرینت، عکس موردنظر خود را مشاهده و سپس پرینت بگیرید. البته این قابلیت تنها به پرینت از تصاویر ختم نمی‌شود و برای پرینت اسناد با فرمت PDF نیز امکان‌پذیر است.

 

ویژگی چهارم پرینت آیتم‌های شخصی‌سازی‌شده نام دارد که امکان انتخاب تم‌های متنوع مانند جشن تولد، کلاژ و کارت‌پستال را برای تصاویر فراهم می‌کند.

شاید شما هم با این شرایط روبه‌رو شده‌اید که دوست داشتید از یک صحنه‌ی ویدئو، عکس داشته باشید. ویژگی پنجم این خواسته را عملی می‌کند و پرینت از صحنه‌ی موردعلاقه‌تان را امکان‌پذیر می‌سازد.

اگر دستگاه‌تان مانند PIXMA TS5020 چندکاره باشد،  می‌توانید تصاویر را اسکن کنید. شایان‌ذکر است که این برنامه به‌صورت خودکار نوع آیتمی را که قصد اسکن دارید، تشخیص می‌دهد.

 

 

اصلاح و بهبود، آخرین ویژگی نرم‌افزار My Image Garden است. به‌وسیله‌ی این ویژگی دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌های ویرایش تصاویر نیست، کار با آن بسیار آسان است و نیازی به تخصص ندارد. گزینه‌های ارائه‌شده در این بخش، شامل Auto Photo Fix برای اصلاح مناسب و خودکار تصاویر براساس تجزیه و تحلیل صحنه‌ی عکاسی‌شده، Red-Eye برای ازبین‌بردن قرمزی چشم در عکاسی شب، Face Brighter برای روشن‌ترکردن چهره‌ی شخص در عکاسی شب، Face Sharpener برای ازبین‌بردن تاری صورت، Digital Face Smoothing روتوش تصویر، Blemish Remover برای حذف لکه‌های پوست،  Image Adjustment تنظیم روشنایی، کنتراست و ازبین‌بردن تاری یا افزودن تاری به پس‌زمینه‌ی تصویر، Crop برای انتخاب بخشی از تصویر و حذف مابقی است.

 

Canon Creative Park

 

Creative Park سرویس رایگانی است که استفاده از آن برای تمامی کاربران آزاد است. به وسیله‌ی این سرویس می‌توانید پروژه‌های کارت پستال، کارت دعوت و انواع کاردستی را دانلود و سپس شخصی‌سازی کرده و پرینت کنید. در این بین خصوصیتی که بیش از پیش موردتوجه قرار گرفته، ساخت کاردستی است. اگر به صنایع دستی کاغذی علاقه دارید، با مشاهده‌ی پروژه‌هایی که سایت Creative Park شرکت کانن ارائه می‌کند، ذوق‌زده خواهید شد. تنوع پروژه‌ها بسیار زیاد است و در خلق آن‌ها، خلاقیت قابل‌توجهی به ‌کار رفته است. پیچیدگی این پروژه‌ها نیز متفاوت است و شامل ماسک‌ها، نشانه‌ها، کارت‌ها، بازی‌ها، قلعه‌ها، ساعت‌ها، فعالیت‌های ریاضی، تئاترهای عروسکی، موبایل‌ها، پازل‌ها، اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، قایق‌ها، هواپیما، جاده‌ها، ساختمان‌ها و سازه‌های معروف، زمین‌شناسی و مدل‌های نجومی، حیوانات، حشرات و دایناسورها می‌شود.

اهداف این پروژه‌ها می‌تواند سرگرمی یا آموزشی باشد. اگر یک دبیر هستید و به کیفیت آموزش توجه خاصی دارید، بی‌شک استفاده از این سازه‌های کاغذی برای آموزش پروژه‌های علمی، معماری و... تاثیر مثبت بسیاری خواهد داشت. استفاده از این سازه‌‌های کوچک کاغذی فقط مختص یک دبیر مدرسه نیست. اگر به دنبال بالابردن توان علمی فرزندانتان در خانه هستید، پروژه‌های گوناگون در این پایگاه داده‌ی خلاق کانن، شما را یاری خواهند کرد. برای پرینت این پروژه‌ها استفاده از کاغذ عکس مات گزینه‌ی مناسبی است؛ چون علاوه‌بر سفت‌وسخت‌بودن، رنگ‌ها نیز از وضوح بالایی برخوردار خواهند بود و کیفیت کار افزایش خواهد یافت. اگر دانش‌آموز یا فرزندتان برای افزایش بار علمی به‌تنهایی در حال برش‌دادن کاغذهاست، مواظب اشیای تیزی مانند قیچی که برای برش استفاده می‌کند، باشید.

 

اتصالات

 

امروزه با افزایش دستگاه‌های هوشمند و معرفی درگاه‌های مختلف، نیاز است تا دستگاهی را خریداری کنیم که حداکثر تعداد درگاه را پشتیبانی می‌کند. چنین دستگاهی قطعاً انعطاف‌پذیری بالایی خواهد داشت چراکه کاربر می‌تواند در شرایط مختلف از درگاه مناسب استفاده کند. شرکت کانن مدل PIXMA TS5020 راه به درگاه USB 2.0 و شیار کارت حافظه مجهز کرده است؛ اما خبری از درگاه شبکه نیست. بهره‌مندی این محصول از شیار کارت حافظه باعث شده تا برای عکاسان و آتلیه‌ها ایدئال باشد؛ عکاسان می‌توانند پس از عکاسی بدون نیاز به انتقال فایل تصاویر به کامپیوتر، کارت حافظه را خارج و به شیار کارت حافظه متصل کنند.

 

 

از دیگر قابلیت‌های این پرینتر جوهرافشان پشتیبانی از PictBridge است. این فناوری با مجهز شدن PIXMA TS5020 از وای-فای فراهم‌شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر را از دوربین دیجیتال به‌طور مستقیم چاپ کنند. البته به خاطر داشته باشید که دوربین نیز بایستی از این فناوری برخوردار باشد. گفتنی است با اتصال بی‌سیم کاربران می‌توانند بدون هیچ‌گونه ارتباط کابلی عکس‌هایشان را چاپ کنند. این ویژگی نه‌تنها هزینه‌ی کابل کشی در یک محیط کاری را حذف می‌کند بلکه در مدت‌زمان کمتری می‌توانید عکس‌ها را چاپ کنید.

 

نتیجه‌گیری

 

پرینتر چندکاره‌ی جوهرافشان PIXMA TS5020 یکی از گزینه‌هایی است که هم‌اکنون در بازار پرتلاطم پرینترها نمی‌تواند دست‌کم گرفته شود. شرکت کانن این پرینتر را مانند مجموعه‌ا‌ی کامل از ویژگی‌ها طراحی و عرضه کرده است. مهم‌ترین قابلیتی که این پرینتر را نسبت به دیگر محصولات یکسر و گردن بالاتر نگه‌داشته کیفیت بالای چاپ و گزینه‌های اتصال متعدد است. پرینتر PIXMA TS5020 می‌تواند بدون حاشیه چاپ کند اما از سوی دیگر فاقد چاپ دورو است. این دستگاه دارای شیار کارت حافظه، اتصال بی‌سیم و پشتیبانی PictBridge است.

 

 

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 

 

 خرید پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

فروشگاه اینترنتی پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020 اصل

 

 

قیمت پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020

 

 

خرید به قیمت 2940000 تومان

 

 

خرید ساعت مچی

 

 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید

 

 


 

 

 

 

 

 

برای مشاهده مشخصات(پرینتر جوهرافشان چندکاره کانن مدل PIXMA TS5020) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

 

  • بک لینک قدرتمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی