نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

پیشینه تحقیق,مبانی نظری,نمونه پیشینه تحقیق در مقاله,نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه, خرید ساعت مچی , کیف زنانه, لوازم شخصی , لوازم آرایشی, ساعت مچی شیک,

آخرین مطالب
پیوندها

کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

قیمت این محصول 65800 تومان 

 

 

خرید  کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

 

 خرید کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو , قیمت کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو , فروشگاه  کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملوکتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو اصل

 

 

 

 

 

 

 

 

ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا 7 روز پس از تحویل کالا | ارسال پستی اکسپرس به سراسر ایران

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرداخت به دو روش : آنلاین موقع خرید یادرب منزل موقع تحویل کالا

 

 

 هر روشی که خواستید در مرحله پایان خرید میتونید خودتون انتخاب کنید

 

 

 

کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

 

 

 

 

برند : nashre Cheshmeh

 

 

کانال فروشگاه لونوشاپ

 

 

برای دریافت کد های تخفیف های ۳۰ الی ۵۰ درصدی تصادفی عضو کانال لونوشاپ شوید کد های تخفیف در فرصت محدود در کانال گذاشته میشود و پس پاک میشود

 

 

 پشتیبانی لونوشاپ

 

 

جهت ارتباط و پرسش سوالاتتون روی عکس بالا کلیک کنید

 

 

قیمت کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو
 65800 تومان

 

 

برای خرید و مشاهده مشخصات  کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو کلیک نمایید

 

 

 

 

 

خرید ساعت مچی

 

 

برای خرید پستی و مشاهده توضیحات محصول کلیک نمایید. 

 

 

 

 

درباره احمد شاملو

 

احمد شاملو متولد ۲۱ آذر ۱۳۰۴ در تهران است. او به شعر، فیلم سازی، روزنامه نگاری و ادبیات بسیار علاقه داشت و اون را یکی از بنیانگذاران شعر سپید می نامند. نام های دیگر اون الف. بامداد یا الف. صبح بودند که از او با این اسامی یاد می کردند. او علاوه بر ادبیات به موسیقی نیز علاقه داشت و فیلمنامه هم می نوشت که برخی از فیلمنامه های او نیز توسط کارگردانان مشهور بر روی پرده نقره ای به نمایش در آمده اند. آشنایی او با آیدا را می توان دوران شکوفایی مجدد نویسندگی و شعر در شاملو دانست چرا که طبق گفته خودش، هرچه می سراید و می نویسد به خاطر آیدا است و باعث قوت گرفتن طبع نویسندگی در او شده است.

 

بخش هایی از کتاب

 

در بخشی از یکی از نامه‌های کتاب حاضر می‌خوانیم: «افسوس. چشم‌های تو که مثل خون در رگ‌‎های من دوید، یکبار دیگر مرا به زندگی بازگرداند. تصور می‌کردم خواهم توانست به این رشته پرتوان عشقی که به طرف من افکنده شده است، چنگ بیندازم و یکبار دیگر شانس خودم را برای زندگی و سعادت آزمایش کنم. چه می‌دانستم که برای من، هیچگاه زندگی مفهوم درست خود را پیدا نخواهد کرد؟ چه می‌دانستم که دربدری و بی سر و سامانی سرنوشت ازلی و ابدی من است. چه می‌دانستم که تلاش من برای نجات از این وضع، تلاش احمقانه‌یی بیش نیست؟» در صفحات پایانی کتاب نیز تصویر هفده نامه با دست‌خط شاعر ارائه شده‌ است. در واقع فارغ از محتوای خاص این نامه‌ها می‌توان آن‌ها را بخشی از تاریخ زندگی شاعر به حساب آورد که تا به امروز منتشر نشده‌ بود. «مثل خون در رگ‌های من» دومین مجموعه از نامه‌های شاملو است که توسط نشر چشمه منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

 

 

تضمین پایین ترین قیمت در سطح تمامی فروشگاه های موجود - تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتریان پس از تحویل کالا - ارسال رایگان به تمام نقاط
کشور در کمتر از 48 ساعت 
پشتیبانی 09214087336
@wwwlonoir

 

 

 خرید کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

 

فروشگاه اینترنتی کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو اصل

 

 

قیمت کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو

 

 

خرید به قیمت 65800 تومان

 

 

خرید ساعت مچی

 

 

برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید

 

 


 

 

 

 

 

 

برای مشاهده مشخصات(کتاب مثل خون در رگ های من اثر احمد شاملو) و مقایسه با سایر مدل ها اینجا کلیک کنید

 

  • بک لینک قدرتمند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی